02 mars 2006

Krokus pokus

Vinterferie, karnevalferie, krokusferie...kjært barn har som kjent mange navn. Selv foretrekker jeg det siste, selv om det første absolutt er mest betegnende, også her. Men krokusen er under snøen, som et skjult løfte! Jeg har sett den, jeg! Vi tar en avstikker til et snøfritt Villefranche - og krysser fingre for mindre snø og mer krokus når vi kommer hjem igjen. Vi får se om stråmannen, som tradisjonen tro havnet brennende i Moselelven i går, Askeonsdag, tok med seg vinteren som han skal gjøre (hvert skuddår er det forøvrig en stråkvinne som skal sørge for vår).
Hvis ikke, får Helena svinge tryllestaven sin (eller stars'en, som hun kaller den).

1 kommentar:

Anonymous sa...

Jeg lover å dele dette vitnesbyrdet over hele verden når mannen min kommer tilbake til meg. Ting ordner seg ikke bare før du tar det riktige valget i livet ditt. I mitt liv tok jeg det riktige valget da jeg kontaktet Dr.Ibinoba, den store tryllekunstneren som spesialiserer seg på å gjenopprette ødelagte forhold eller ekteskap. Mitt navn er Patricia fra Albany New York City, USA, og er her på denne siden for å takke Dr.Ibinoba for en vel utført jobb fordi jeg aldri trodde at jeg ville ha fått mannen min tilbake etter at han forlot meg i over et år med våre 8 år gammel gutt hvis ikke for Dr.Ibinobas skyld som hjalp meg, så hadde jeg ikke vært her i dag. Det er derfor jeg ikke vil forlate denne siden uten å droppe kontaktinformasjonen til Dr.Ibinoba. Kontakt Dr. Ibinoba for å gjenopprette ditt ødelagte ekteskap eller forhold kan du også ringe eller Whatsappe ham på +2348085240869, e-post: dromionoba12@gmail.com.. Tusen takk Dr Ibinoba.