29 oktober 2006

LA KLOKKA VÆRE I FRED!

Det er ikke måte på hva jeg kunne tenkt meg å gjøre med den luringen som fikk den briljante idé å tukle med klokka to ganger i året! Jeg er ganske sikker på at jeg har avslørt bakenforliggende motiver: En uforståelig personlig vendetta mot oss småbarnsforeldre! Som om vi ikke er trette nok fra før liksom. Og jammen fikk han ikke med seg de med makta rundt omkring! Sammensvergelse!! Barnløse hele bunten!!?!Nei, akkurat nå ser jeg bare en løsning - å flytte til Island og bli der til vi får tenåringer. Hallo - man kødder ikke med klokka (unnskyld kraftuttrykket og merk klokkeslett for postlegging).

(Det hører med til min historie at vårt eks-murmeldyr av en datter for bare få dager siden fant det for godt å begynne å rase huset rundt kl. 05.30 som et annet spøkelse.)

Ingen kommentarer: