05 mai 2006

Laufen & kaufen!

Jeg er mektig stolt av mitt flunkende funklende nye kredittkort. Ikke fordi det står gold på det. Ikke fordi det i min ordbok er synonymt med shopping. Litt fordi jeg er en av de aller første som holder akkurat dette kortet i hånden. Mest fordi det betyr klar-ferdig-gå! for banken til Eirik & co. (Jeg ber medgründere og andre involverte ydmykt om tilgivelse for at de har blitt redusert til & co, men det er liksom Eirik jeg er stolt av.) Det har vært en lang og ikke helt snorrett vei, både fra Oslo til Luxembourg og fra idé til lansering, og jeg har vært med som nissen på lasset. Nå gjenstår det å se om suksesshistorien fra Norge gjentar seg. Vil kontantelskende tyskere trykke dette lille gylne kortet til sine bryst - hvis lommer ofte knitrer av pent sammenbrettede eurosedler - på samme måte som nordmenn kastet seg over Norges første gebyrfrie kort?Gebührenfrei bør i hvert fall lyde like liflig i tyske ører som seddelknitring. Så hvis noen som leser dette har tyske forbindelser - send det videre! Jeg skal i hvert fall sørge for at de tjener litt penger på meg! Løp & kjøp!

Ingen kommentarer: