14 mai 2008

40

So

Happy

I've

Turned


40

3 kommentarer:

Rockette sa...

Gratulerer så masse, Unni. Om enn noe for sent:-)
Håper du fikk kake.
Life begins at..., og alt det derre
Peace&Love

Anonym sa...

Hehe..been there - done that!

En av de få "dagene" jeg faktisk har følt for å markere fordi det føltes som et viktig tall, på en eller annen måte..

Så oppdager man jo at livet går videre omtrent som før, og jeg vet ikke helt om man bør være skuffet eller lettet..?

Jeg er jo veeeeeldig sent ute her, men jeg håper også du fikk kake, og at dagen din var lys og fin :o)

Gratulerer med vel overstått Unni -Peace&Love herfra også!

Unni sa...

Tusen takk Rockette og Earl Grey!
Kaken ble det vi kalte en suppekræsjkake, men vi hadde mye moro med den! Og dagen var i hvert fall lys og fin, der jeg helst ville ha den, i vårt lille krypinn i Sør-Frankrike.

Livet fortsetter...eller begynner...