19 november 2008

S.O.S!

Det var det. Da har jeg omsider blitt selve bildet, eller klisjéen om du vil, på en Expatfrue. For hvorfor ville jeg ellers finne på å ta en cocktail midt på blanke formiddagen?? FØR 12.00 til og med?? Ikke hvilken som helst cocktail heller, for den saks skyld, men en BARE for jenter. Girls only. Skinnende rosa (både flaske og innhold), med en overraskende frisk smak av litchi og bringebær.*

Neida, neida. La meg berolige dere (og meg selv...), det handlet ikke om en cocktailpause fra shopping på Kenzo med expat-venninner. Dette var et rent nødstilfelle! Jeg befant meg på et sted jeg absolutt ikke burde befinne meg på en lørdag formiddag, nemlig på shoppingsenteret Auchan. Og akkurat som folkemengdene og hyllekilometrene tok kvelertak på meg, så jeg denne skinnende, lokkende rosa flasken... Jeg styrte rett gjennom mengden og grep plastkruset den smilende salgsdamen ga meg med usigelig lettelse.

Det funka! Og til alt overmål kjøpte jeg en flaske også - til en Bridget Jones venninne riktignok (lurer på om hun deler...??) *



* Dette er ikke en reklame for den nye cocktaildrinken Girl!. Eller er det det?

Ingen kommentarer: