10 september 2006

Bare



"På en måte har jeg "utlevert" meg selv gjennom arbeidet ved å avsløre aspekter av en indre verden som er skjør...skadet gjennom erfaring, men ikke knust. Jeg er ikke en ung kunstner tidlig i tyveårene. Jeg er en moden kvinne som ser livets feilslåtte forventninger i øynene, som ser de "store" spørsmålene i øynene. Jeg vil ikke presentere meg selv visuelt på en klisjéaktig, lufbørstet, sukkersøt måte. Jeg vil avsløre meg selv slik jeg er. For meg er dette en mektig og modig uttalelse. Jeg har aldri vært kjent for å "feste livlinen" når det gjelder hvordan jeg representerer meg selv. Som kunstner må jeg være autentisk...ta sjanser...bryte mønstre når det er nødvendig..."

Utdrag fra Annie Lennox' CD "Bare".

Flott kvinne. Flott modenhet. Bare. Den du er.

Ingen kommentarer: